Doporučené

Zobrazit vše

Bestsellery

Zobrazit vše

Nejzajímavější hodnocení

Takový návod pro kvalitní život, vážně. Autor velice věcně shrnuje to, jak využít svůj čas na tomhle světě tak, abychom toho na jeho konci nemuseli litovat (a možná i něco dokázali). Bál jsem se na začátku nějakých recyklovaných rad z nejznámějších knížek o osobním rozvoji, ale není tomu tak. Už jsem toho slyšel hodně, můžete mi věřit :-) Žádnou šílenou vědu tady taky nenajdete, pouze velmi zdravý selský rozum a výborné pozorovací schopnosti autora. Brzy si ji určitě ještě poslechnu znova.
Jiří Svoboda 21.05.2019
Kniha napsaná vlastně jen proto, aby autor sdělil světu svůj pohled na společnost. Celý filozofický koncept je úsměvný a v hodinách morální filosofie by se dal rozmetat během jedné hodiny. Nicméně skvěle poslouží k procvičování mysli a to je více než příjemný přesah u Sci-Fi knížky. Je to zajímavý příběh, který rozhodně stojí za poslech. A tomu pomáhá výborný přednes Ludvíka Krále, který se do těchto drsných a mírně ironických rolí hodí báječně. Hudební doprovod a efekty tu pomáhají budovat příběh. Můžu vřele doporučit.
Pavel M. 30.09.2018
Skvělé. Dobrý výběr herečky a příjemně zvolené hudební předěly mezi kapitolami. Při poslechu mi bylo zas těch -náct jako kdysi, když jsem to četla prvně. Díky za tu nostalgii.
Soňa 09.11.2018
Nádherný, pohodový poslech! Interpretace Daniely Kolářové je to "pravé ořechové", co této audioknize sluší. Obsahově se ani tak nejedná o ucelený příběh, jako spíše o jednotlivé postřehy a zážitky autorky Marty Davouze (bývalé manželky Vladimíra Železného). Kniha je plná vtipných postřehů a je opravdu osvěžující. Jedna věc mi ale tak trochu vadila: vyskytují se tam (a dost hojně) dialogy v anglickém a francouzském jazyce - někdy se jedná pouze o věty. Sice jsem jim docela rozumněla (co mi moje základní znalosti angličtiny dovolily), ale pro posluchače, který není tolik jazykově vybaven, by poslech mohl znamenat malý problém. Přesto si mne audiokniha opravdu podmanila.
Jana73 20.07.2015
Copyright © 2011-2021 Audiotéka.cz s.r.o.